Ще е готово до 1 седмица най-много.
Конспект и учебник
проф. Ватафова- Ръководство, преподавател по История на цифрите
- Брой мнения : 148
Join date : 26.08.2010
- Post n°1
Конспект и учебник
проф. Ватафова- Ръководство, преподавател по История на цифрите
- Брой мнения : 148
Join date : 26.08.2010
- Post n°2
Re: Конспект и учебник
Конспект:
1 урок:
Първа част:Събиране и Изваждане;
Втора част:Умножение+Деление.
2.Превръщане на десетични дроби в обикновени и на обикновени в десетични
3.Изваждане на дроби с равни знаменатели
4.Изваждане на дроби с различни знаменатели
5.Превръщане на десетични дроби в обикновени и на обикновени в десетични
6.Събиране на дроби с равни знаменатели
7.Събиране на дроби с различни знаменатели
8.Превръщане на десетични дроби в обикновени и на обикновени в десетични (Преговор)
9.Основни свойства на пропорциите
10.Изходящ тест
Реших да няма Входящ тест, радвайте се.
1 урок:
Първа част:Събиране и Изваждане;
Втора част:Умножение+Деление.
2.Превръщане на десетични дроби в обикновени и на обикновени в десетични
3.Изваждане на дроби с равни знаменатели
4.Изваждане на дроби с различни знаменатели
5.Превръщане на десетични дроби в обикновени и на обикновени в десетични
6.Събиране на дроби с равни знаменатели
7.Събиране на дроби с различни знаменатели
8.Превръщане на десетични дроби в обикновени и на обикновени в десетични (Преговор)
9.Основни свойства на пропорциите
10.Изходящ тест
Реших да няма Входящ тест, радвайте се.
Последната промяна е направена от проф. Ватафова на Нед Авг 29, 2010 2:53 am; мнението е било променяно общо 1 път
проф. Ватафова- Ръководство, преподавател по История на цифрите
- Брой мнения : 148
Join date : 26.08.2010
- Post n°3
Re: Конспект и учебник
Учебник
Първи урок-Първа част:
Събиране и изваждане (Трудност:0)
Та такааа, явно това е най-лесната част от програмата ни тази година. Ето и задачите, които трябва да се решат в този урок:
http://prikachi.com/images/711/2454711e.jpg
Втора част:
Умножение и деление (Трудност:1)
Ето и задачите за урока:
http://prikachi.com/images/35/2455035M.jpg
Две текстови задачи за събиране+изваждане и умножаване/деление:
1/ Два автобуса тръгват от една и съща начална спирка и се движат по различни маршрути. Единият отива до крайната си спирка и се връща за 45 минути, а другият – за 60 мин. В 6 часа` сутринта и двата автобуса били на началната си спирка. Намерете в кои часове до 13 часа` те са били пак заедно на началната си спирка.
2/ На едното блюдо на везни има една ябълка и две круши, а на другото една ябълка, една круша и теглилка от 100 г. Ако всички ябълки са еднакви и всички круши са еднакви, определете теглото на една ябълка и на една круша, ако теглото на всички плодове е 400 грама ?
/Решениято на всички задачи ще намерите след като всички домашни бъдат предадени и сами ще разберете защо оценките ви са такива! Естествено, аз и ще обясня в списъка./
***
Втори урок-Превръщане на десетични дроби в обикновени и на обикновени в десетични (Трудност:3)
Ето и задачите, за този урок: (Решени са. Те само трябва да се видят, за да се разбере за какво става дума.)
http://prikachi.com/images/627/2469627G.jpg
И една текстова:
Брадатият лешояд живее средно 23г.6м.,скалният орел - 2 пъти повече от него, а кондорът с 22г.3м. повече от орела. Колко години живее кондорът?
***
Трети урок - Изваждане на дроби с равни знаменатели: (Трудност:1)
Ето и задачите, които трябва да се решат от този урок:
http://prikachi.com/images/164/2463164E.jpg
Задачките са съвсем лесни, пък и са само две.
Текстова:
Баба Марийка купила за тримата си внуци 30 бонбони. На Стефчо дала 4, на Петьо 8, а на Катя 12. Колко бонбони са останали? Решете задачата с дроби.
***
Урок четвърти - Изваждане на дроби с различни знаменатели (Трудност:2)
Ето задачите за решаване:
http://prikachi.com/images/999/2465999L.jpg
Задачата е единствена. Урокът ще го обясня подробно (е обяснен подробно) и мисля, че няма да е толкова трудно за петокласниците
Този път нямате текстова Оценката за този урок ще се дължи само и единствено на РП-то. Който иска по-висока оценка, да реши по-горната задача.
***
Урок пети - Превръщане на десетични дроби в обикновени и на обикновени в десетични (Трудност:2)
Задачите за решаване:
http://prikachi.com/images/134/2469134t.jpg
Задачите са лесни и съвсем елементарни. Нямате текстова.
Първи урок-Първа част:
Събиране и изваждане (Трудност:0)
Та такааа, явно това е най-лесната част от програмата ни тази година. Ето и задачите, които трябва да се решат в този урок:
http://prikachi.com/images/711/2454711e.jpg
Втора част:
Умножение и деление (Трудност:1)
Ето и задачите за урока:
http://prikachi.com/images/35/2455035M.jpg
Две текстови задачи за събиране+изваждане и умножаване/деление:
1/ Два автобуса тръгват от една и съща начална спирка и се движат по различни маршрути. Единият отива до крайната си спирка и се връща за 45 минути, а другият – за 60 мин. В 6 часа` сутринта и двата автобуса били на началната си спирка. Намерете в кои часове до 13 часа` те са били пак заедно на началната си спирка.
2/ На едното блюдо на везни има една ябълка и две круши, а на другото една ябълка, една круша и теглилка от 100 г. Ако всички ябълки са еднакви и всички круши са еднакви, определете теглото на една ябълка и на една круша, ако теглото на всички плодове е 400 грама ?
/Решениято на всички задачи ще намерите след като всички домашни бъдат предадени и сами ще разберете защо оценките ви са такива! Естествено, аз и ще обясня в списъка./
***
Втори урок-Превръщане на десетични дроби в обикновени и на обикновени в десетични (Трудност:3)
Ето и задачите, за този урок: (Решени са. Те само трябва да се видят, за да се разбере за какво става дума.)
http://prikachi.com/images/627/2469627G.jpg
И една текстова:
Брадатият лешояд живее средно 23г.6м.,скалният орел - 2 пъти повече от него, а кондорът с 22г.3м. повече от орела. Колко години живее кондорът?
***
Трети урок - Изваждане на дроби с равни знаменатели: (Трудност:1)
Ето и задачите, които трябва да се решат от този урок:
http://prikachi.com/images/164/2463164E.jpg
Задачките са съвсем лесни, пък и са само две.
Текстова:
Баба Марийка купила за тримата си внуци 30 бонбони. На Стефчо дала 4, на Петьо 8, а на Катя 12. Колко бонбони са останали? Решете задачата с дроби.
***
Урок четвърти - Изваждане на дроби с различни знаменатели (Трудност:2)
Ето задачите за решаване:
http://prikachi.com/images/999/2465999L.jpg
Задачата е единствена. Урокът ще го обясня подробно (е обяснен подробно) и мисля, че няма да е толкова трудно за петокласниците
Този път нямате текстова Оценката за този урок ще се дължи само и единствено на РП-то. Който иска по-висока оценка, да реши по-горната задача.
***
Урок пети - Превръщане на десетични дроби в обикновени и на обикновени в десетични (Трудност:2)
Задачите за решаване:
http://prikachi.com/images/134/2469134t.jpg
Задачите са лесни и съвсем елементарни. Нямате текстова.
|
|